Reklamatsioonist teavitamine

  1. Kahjust / puudusest palume viivitamatult teavitada pärast kahju ilmnemist.
  2. Enne reklamatsiooni esitamist veenduge, et puudus / kahju vastab garantiitingimustele. Garantiitingimused on kättesaadavad: www.uksekaubamaja.ee/garantii
  3. Samuti veenduge, et kahju pole tekitatud transportimisel. Saadetise vigastused tuleb fikseerida kauba vastuvõtmisel koos kulleriga. Hilisemaid pretensioone ei aktsepteerita.
  4. Ärge paigaldage defektset toodet.
  5. E-mail peab sisaldama järgnevat: ostmist tõendav dokument (arve, maksekorraldusekoopia, kviitung; tellimuse / arve numbrit; puudusest / kahjust 3-4 pilti lähi- ja kaugvaates; ostja ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, objekti aadress).
  6. Kaebus tuleb esitada enne toote paigaldamist. Mehhaaniliste kahjustuste reklameerimist pärast toote paigaldamist ei aktsepteerita.
  7. Reklamatsioon esitatakse e-maili teel sellele müügisalongile, kust tooted osteti:
    Tallinna müügisalong tallinn.reklamatsioon@uksekaubamaja.ee
    Tartu müügisalong tartu.reklamatsioon@uksekaubamaja.ee